آروینآروین، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره

آروین نفس مامان و بابا

مرد کوچک مادر

1393/7/1 1:02
نویسنده : shadi
171 بازدید
اشتراک گذاری


فدای قدو بالایت
خوب به حرفهای مادرت گوش کن
حرفهایِ شاید تلخ و سنگین
اما باید از همین دوران جنینی
برایت بگویم تا در آینده
اماده باشی برای مرد شدن
تو قرار است مرد خوبی شوی
مرد خوب بودن کار سختی ست
اینکه قوی باشی اما مهربان
صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند
اینکه باید گلیم خودت را از آب بیرون بکشی
و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی
عزیز دل مادر
تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگی ست
اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی
و بعد عشقت...
عشق چیز عجیبی نیست
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مادر
من میگویم : جان مادر
و به همین مقدسی ست
عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم
لابه لای حروف الفبا و اعداد
خودم عادتت می دهم به گفتن دوستت دارم
گل خریدن
قدم زدن
و غافل گیر کردن

پسرم


تمام عشقم در تو خلاصه میشود .........
تا ابد دوستت دارم
تو جان منی
جان مادر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)